پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181622
تبليغ براي داعش در مدارس دخترانه/عکس
تاریخ انتشار : 1394/03/09 08:00:35
نمایش : 1424
مقام هاي عربستان تحقيقات درباره نويسنده عبارت "داعش در قلب هاي ماست" دريکي از مدارس اين کشور را آغاز کرده اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سايت شبکه خبري القطيف نوشت: اين عبارت در ورودي يکي از مدارس دخترانه در مرکز الخرمه در شمال شرق شهر طائف نوشته شده است.

اين سايت افزود: منابع عربستاني روز جمعه تاييد کردند که دفتر نظارت بر آموزش دختران در شهر طائف درباره نويسنده اين عبارت، به ويژه پس از گسترش آن، تحقيق و جستجوي خود را آغاز کرده است.

اين منابع، دستکاري و تخريب اموال عمومي را نابخشودني دانستند. اين ساختمان مدرسه به تازگي ساخته شده است.

مشرق، منابع عربستاني به نقل از وزير آموزش و پرورش اين کشور تصريح کردند که به هيچ وجه اجازه نخواهند داد افکار افراطي در مدارس دخترانه و پسرانه ترويج شود.

با توجه به عضويت شمار قابل توجهي از اتباع عربستاني در گروه هاي تروريستي به ويژه داعش، و افشاي حمايتهاي گسترده مالي اين کشور از تروريستها، عربستان سعودي به تازگي تبليغات رسانه اي گسترده اي را به هدف بهبود چهره خود آغاز کرده است.

مسؤولان سعودي براي ادامه حمايتهاي خود از گروه هاي تروريستي به ويژه در سوريه، با اعلام حضور در ائتلاف به اصطلاح مقابله با گروه تروريستي داعش، تأکيد کرده اند که قصد دارند ديگر گروه هاي تروريستي در سوريه را تحت عنوان کمک به "مخالفان ميانه رو" آموزش نظامي بدهند و تسليح کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html